Lønnet Borger


Om man er i jobb, men Kronisk Blakk, så har man borgerlønn. Andre lever godt på den lille lønnen din.

“Old Money” er at der er penger på lønnskontoen når neste lønn kommer inn. Det er ikke borgerlønn.

Kommentarer