Ekstraordinært sponsorevent for FKH Media

Sak 1: Reklame virker ikke.
For å selge må en levere på det fysiske markedet; hylleplassen. Viking 3 - FKH 2.
Det er reklame og media som sier at reklame virker. Bransjen sier det selv. Brann 1 - FKH 0.
Det er mulig reklame fungerer mot et motivert hjemmepublikum. Hvem blant hjemmepublikum abonnerer på strøm fra annen leverandør enn Haugaland Kraft og trenger påminningen? Haugaland Kraft har ingen effekt av pengene de gir til FKH, bortsett fra vin i glasset for kommuneansatt representant på FKH Medias partnerevent.
Til sponsorene sine sier FKH Media at reklame virker.
Hvem på Haugalandet har investert i Stavanger eller Bergen fordi Brann eller Viking spiller stor fotball?

Hva om FKH ble eneeier av Stadion og solgte den tidligere storstuen til blokkbebyggelse? Ville det ha vært et problem for Haugesund kommune? Vi har baner og tribuner til flere amatørlag, friidrett og festivitas.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Borgermester bak søyler og gardiner

Byggsympati