Belgia 3 - Norge 2
Hvorfor gikk lederen vår og skreik på frispark fra sidelinja? Når mistet han oversikten?
NFFs feil er at de har blitt ganske gode på feil tidspunkt. Andre må overta.
NFFs feil er at de har blitt ganske gode på feil tidspunkt. Andre må overta.
Kommentarer
Legg inn en kommentar