Norge - Makedonia 2 - 1
Medgangskommentatorer Medgangsspillere Medgangsledere
Forutsatt at Makedonia var så dårlige som kommentatorene sa, hvorfor var ikke Norge bedre enn det vi så?
Spillerne har nok krefter til å styre kampen, men ikke ballen.
Forutsatt at Makedonia var så dårlige som kommentatorene sa, hvorfor var ikke Norge bedre enn det vi så?
Spillerne har nok krefter til å styre kampen, men ikke ballen.
Kommentarer
Legg inn en kommentar