Norge - Makedonia 2 - 1

Medgangskommentatorer Medgangsspillere Medgangsledere

Forutsatt at Makedonia var så dårlige som kommentatorene sa, hvorfor var ikke Norge bedre enn det vi så?
Spillerne har nok krefter til å styre kampen, men ikke ballen.

Kommentarer