Utslitt Tenketank til salgs.

 Jeg kan ikke avertere den på Finn.no fordi jeg da er forpliktet til å levere på mangler jeg burde ha opplyst om. Tenketanker er som vi vet dyre saker med høye drifts og vedlikeholdskostnader. Grunnen til at jeg selger er at tankene har lav nytteverdi. Det betyr ikke at de er billige i drift.

  • Tømt for gangbare idéer og idéologisk bunnfall.
  • Sandblåst for liberalistiske tanker fra 1700-tallet.
  • Ren tank. Bør kunne brukes på ny. Ikke trykkontrollert da dette må gjøres før gjenbruk.
  • Samme sted også; Manipulator gis bort.
  • Nikketank kan leveres sammen med manipulatoren.
  • Nærmere detaljer følger.
  • Grunn til salget er at løsningen er funnet mange andre steder og kan leveres på hånd.

Samme sted også sandblåst tenketank i rustfritt stål til salgs. Garantert ideologifri. Jeg kan tilby ettersyn i tre år for eventuelle liberal-økonomiske idéutslett, og mot overpris kontrollere for strøtanker fra andre idéologier Ω

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Visit Bergen after Zelensky’s speech to the Norwegian Parliament 30th March 2022.

De Rikes Miljøkrav

Slik går det mot Korrupsjon