Land Rover Vaskeskole

 Ta vaskeopplevelsen til et nytt nivå!

Land Rover Norge tok mail-kontakt. De ville fortelle meg hvordan jeg skulle vaske bilen min, eller hvordan noen vasket millionærbilen vedlagt på foto.

Jeg vil sende tilbake til dem, for å skape en hel sirkel, ikke bare en lansekommunikasjon om uvesentligheter, sende tilbake til dem et ønske om at de kjøper tilbake den rustede 2004 modellen min og sette den i en merkespesifikk gjenvinningssirkel, slik at forholdet kommer i balanse, i bi-lancia. Så skal også jeg vaske hendene.

 Jeg smerter ved å se original-Range Rover bli brukt i statistkrasj i Paris Jason Bourne Ω

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Visit Bergen after Zelensky’s speech to the Norwegian Parliament 30th March 2022.

De Rikes Miljøkrav

Slik går det mot Korrupsjon