Fotballsyke menn

Frivillig arbeid er ubetalt av gode grunner. Fagfolk i Idrettsparken. Det kan gi omdømme.
Så vi et forsøk på å få kommunen til å betale 135 millioner kroner som lønn til frivillige i idrettsparken, eller er der andre hensikter med overslaget?
Illustrasjon er ikke nødvendig. Ikke sutring heller. Vi vet hva frivillig arbeid er.

Kommentarer