Destinasjon Hogaland
Kommersielt glimt i øyet kan aldri erstatte kunnskap om hvem vi er og hvor vi kommer fra. Haugesund by har bare betalt for sin egen tilblivelseshistorie. Den er ikke salgbar. Haugalandnavnet er for vanskelig å håndtere. Fordi vi ikke har investert i vår egen langtidshistorie, vår egen selvinnsikt. Derfor har vi ikke noe å selge. Vi er uforberedt uten melding og egenmeldingen er uselgelig. Vi er ikke Legoland, vi er Hogaland.
Destinasjon Haugesund og Haugalandets problem er å overbevise om at Haugesund er kapital for det salgbare Hogaland. Vikinglandskapet som er Jæren, Ryfylke og SunnHordland.
Destinasjon Haugesund og Haugalandets problem er å overbevise om at Haugesund er kapital for det salgbare Hogaland. Vikinglandskapet som er Jæren, Ryfylke og SunnHordland.
Kommentarer
Legg inn en kommentar