Fulle Fem

Jeg var bak garasjen og rusket opp i miljøet der. Nå er jeg tilbake ved alle fakultetene i cellen min, munkecellen. Korrekturlesing er bra, men avfyring av idéer er enda viktigere.
Arbeiderpartiet i Norge ser ut til å kunne bli den store organisatoren for de fleste konservative partiene i Norge. De har avfødt sosialdemokratiet som Høyre og Fremskrittspartiet forsyner seg av for tiden. De er også kompatible med Senterpartiet, SV og Rødt. Alle gode konservative parti som vil bevare Norge, ikke selge oss til beste pris.
Nå er altså Høyresiden de radikale og venstresiden de konservative, de som vil bevare oss.

Jeg røsket opp en plante som ikke vil komme tilbake. Jeg kastet den og vil ikke nevne den mer.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Visit Bergen after Zelensky’s speech to the Norwegian Parliament 30th March 2022.

De Rikes Miljøkrav

Slik går det mot Korrupsjon